hölgy laptop előtt, marketing

Alapvető eszközök az egyszemélyes marketingcsapat számára

Ön az egyszemélyes marketingcsapat a vállalkozásban? Úgy érzi, túlterheli az asztalán lévő összes felelősség és feladat? Íme, néhány alapvető eszköz az egyszemélyes marketingcsapat számára, amelyek segítségével azonnal megőrizheti mindazt, ami a figyelmet igényli, miközben az összes marketingcélt eléri.

Csak azért, mert marketingcsapata központosítva van egy személyben, még nem jelenti azt, hogy nem lehet hihetetlenül hatékony. A legtöbb kisvállalkozás és startup tele van emberekkel, akiknek számtalan különféle kalapot kell viselniük, hogy támogassák a szervezet növekedését.

Egyszemélyes digitális marketingcsapatként ki kell találnia, hogyan kezelhet mindent az e-mailes marketingkampányoktól a közösségi médiáig. A jó hír az, hogy könnyebb kézben tartani a promóciós módszereidet, mint gondolná. Néhány egyszerű eszközzel rövid időn belül úton lesz a siker felé.

Noha a közösségi média egyre népszerűbb módja a vállalatok számára, hogy kapcsolatba léphessenek célközönségükkel, ez nem jelenti azt, hogy az e-mail marketing halott.

Valójában az e-mail továbbra is hatékony módja annak, hogy a vállalkozások kapcsolatba léphessenek célközönségükkel. Mindegy, hogy a forgalmat eladásokká akarja alakítani, vagy egyszerűen csak ápolja a potenciális ügyfeleket, e-mailes marketingstratégiára van szüksége és a MailChimp tud ebben segíteni.

A digitális marketingnek különféle típusai vannak, amelyekbe a vállalatok befektethetnek, hogy nagyobb figyelmet keltsenek és profitálhassanak célközönségükből. Azonban bár rengeteg különféle lehetőség létezik, kevés a sikeresebb, mint a tartalommarketing, ha a hűséges ügyfelek fenntartható közönségét vonzza.

A tartalommarketing rendkívül értékes módja lehet online vállalkozása potenciáljának növelésének, de nehéz lehet kitalálni, hogy miről kellene tartalmat készítenie. A BuzzSumo egy népszerű eszköz a kezdeti ihlet megtalálásához. A BuzzSumo segítségével megtekintheti, hogy az emberek miről beszélnek a felkapott témákkal és kulcsszavakkal kapcsolatban.

Az egyik legjobb módja annak, hogy a lehető legtöbbet hozza ki marketingköltségvetéséből, ha nyomon követi kampányai teljesítményét. Ha teljesítményének a keresőmotorokkal való fokozásáról van szó, mi is lehetne jobb hely, mint a legnépszerűbb keresőmotor – a Google.

A Google Analytics segítségével a digitális marketingszakemberek ingyenes és könnyen használható módszert kapnak digitális kampányaik kezelésére és nyomon követésére.