Milyen lépéseken megyünk végig, mielőtt létrehoznánk egy Google Ads hirdetést?

A Google Ads hirdetések létrehozásával kapcsolatban azt javasoljuk mindenkinek, hogy kérje szakember segítségét. Ennek az az oka, hogy bár nagyszerű eredmények érhetőek el a Pay Per Click hirdetésekkel, de ha elhibázzuk a beállításokat, vagy nem vagyunk figyelmesek a kulcsszavak, és a kizáró kulcsszavak kiválasztásakor, akkor haszon helyett ráfizetéssel kell számolnunk.

A pontos, és minden kétséget kizáróan sikeres kampányok létrehozásokhoz szükség van arra, hogy több éves tapasztalattal rendelkezzen a hirdetéseket létrehozó személy a Google Ads hirdetésekkel kapcsolatban. Pontosan azért, mert a Google algoritmus rendszeresen változik, így szükség van arra, hogy egy olyan szakember vegye kézbe az munkát, aki holisztikus látásmóddal fog tekinteni az ügyfél lehetőségeire, és már a létrehozásuk előtt lesz egy világos elképzelése azzal kapcsolatban, hogy nagyjából milyen eredmények érhetőek el a kampány révén.

Mielőtt bármibe belekezdene a szakember, szükség lesz arra, hogy egy rövid, ismerkedő jellegű beszélgetést lefolytasson a megbízóval, mely során kiválasztják a cég számára releváns kulcssavakat, megbeszélik, hogy mekkora összegre érdemes hirdetni ezekre a kulcsszavakra. Majd a kampány beindításával megbízott szakember elkészíti a Google Ads PPC hirdetéseket.

A Google Analytics-ben mérhető lesz az oldal elérése, és a fizetett kampányok alatt egyértelműen látható lesz, hogy milyen konverziók történtek a létrehozott fizetett hirdetések révén. A tapasztalat alapján a fizetett hirdetésekből érkezik a bevétel legmagasabb százaléka, ezért is érdemes akár komolyan pénzösszegeket is fordítani a jól beállított PPC hirdetésekre.